Monday, February 28, 2011

L5 Chrome Door Handle

Antara barang yang menjadi buruan peminat Kancil Mira seluruh Malaysia, L5 Chrome Door Handle.. yang aku dapat ni complete set original dari model L5.. susah gak nak cari bende ni.. nasib runner baikku terjumpe kat halfcut.. 

Biasenye kalau xjumpa model L5 ni, orang akan pakai Kenari punye tapi kene modify skit.. xsedap la kalau dah mod ni.. lebih baik pakai yang ori.. berkat kesabaran aku, dapat jugak aku pakai yang L5 ni nanti.. ade gak yang racun aku suruh pakai Kenari punye.. tapi buat masa ni aku xnak pasang lagi door handle ni.. sebab nak hantar kete pegi cat dulu.. disebabkan aku busy dan nak selalu pakai kete, so belum sempat lagi aku hantar kedai cat.. nantila.......

Original L5 Chrome Door Handle

Cost : RM100, Zul_Clunk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...