Tuesday, March 1, 2011

Pilihan Warna

Projek Little Whitey Moderno dah hampir siap.. tinggal nak cat je.. tapi agak busy dengan keje, kene pakai kete.. belum ade mase nak pegi hantar cat.. sementara tunggu masa yang sesuai, nak mintak pendapat korang skit.. ape kaler yang terbaek untuk Moderno.. aku ingat nak buat kaler putih suci murni.. 

Beberapa sampel gambar kaler2 Moderno aku buh kat sini.. gambar dari Gath Moderno kat Melaka, Ahad lepas, 28/02/2011.. aku xpegi sebab segan kete xsiap lagi.. lagipon aku belum kenal sape2 lagi.. layan gambar ni..


maroon

xtau kaler ape

merah keorenan skit

purple

hijau

merah

hitam

silver

grey

dark blue

kuning
biru imreza


dan akhir sekali pilihan aku, PUTIH

ni yang paling nak same ngan kete aku.. ok x?

15 comments:

  1. merah ferari bro.. tp kaler putih layan gak..

    ReplyDelete
  2. Saya sapu putih grand livina, pastu tutup dgn kristal. Hasilnya cam putih metalik. Bila lihat dekat di panas terik, ada kilauan.

    ReplyDelete
  3. Ops, MIMIE n flora intel ialah saya, KRIS. Gambar tu ada. Sejak dari "serabaikan" enjin hingga siap cat saya shoot. Insyaallah, jika ada masa, saya emelkan.

    ReplyDelete
  4. vote putih + rim merah hehehe!
    hijau tu pun nampak ok :)

    ReplyDelete
  5. Ok tq Kris, nnt ble aku feat your moderno dlm blog ni..

    Ok Mohd, kira jadila putih..tungguuu

    ReplyDelete
  6. baru lah ngan ngan 'Little Whitey Moderno' :)

    ReplyDelete
  7. buat masa ni kene panggil Little Belang2 Moderno hehe

    ReplyDelete
  8. little belang2 pun x apa bnyak barang rare :)

    ReplyDelete
  9. uik..xdela byk..adela satu dua..xnak rare2 sgt..

    ReplyDelete
  10. x pa janji ati puas x gitu..kang t'lalu rare bnyak mata & tggn gatal :)

    ReplyDelete
  11. Advice : Champion White or Yellow spoon ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...