Monday, February 7, 2011

Ketuk Body

Semalam, Ahad, 6 Febuari 2011, aku pegi hantar kete aku ketuk body akibat bonet belakang yang tak boleh tutup haritu.. alang-alang masuk bengkel, aku suruh pomen tu adjust satu body.. alignment keempat-empat pintu, fender, hood, bumper sume adjust kasi cun..

Lokasi kat Banting.. nama wokshop tu Ketuk Magat.. nape jauh sangat? sebab time aku pegi buat tapak side mirror kat Wak Jali haritu, Wak ada rekemen satu tempat.. kat area sane gak.. Wak pon puas hati hasil keje yang wokshop tu buat.. aku pon hantar la kete ke sana.. malas nak pegi survey tempat lain.. wokshop ni pon dah biasa buat Kancil.. so dah khatam dah body Kancil ni.. pastu alang-alang dah kat sane, aku suruh Wak pasang disc belakang L5 tu skali.. mungkin ambil masa dalam 2-3 hari nak siap..

Harap-harap sume berjalan lancar.. harap-harap bonet belakang boleh tutup dengan cun.. dan sume bodypart align pon cun.. pastu bleh hantar cat.. Nantikan hasilnya akan diupdate.. chow

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...