Tuesday, February 8, 2011

Penipu mudah.my

Demmit!

Sebelum ni dah selalu sangat dengar orang kene tipu bile deal dan beli barang kat mudah.my.. cuma kali ni aku rasa terpanggil untuk share ngan korang.. sebab penipuan ni melibatkan aku.. bukan aku yang kene tipu tapi barang aku dijadikan bahan penipuan beliau.. die post gambar rim aku yang tersangatlah rare tu.. dah la rare, pakai gambar yang same plak tu.. dulu aku jumpe rim aku tu kat mudah.my gak, pastu die post lagi pakai gambar yang same tapi dengan harga yang jauh lebih murah... demmit..

Bukan setakat post rim aku je, rim lain pon ade gak tapi jenis same.. Volk Racing CE28N kegilaan ramai.. tapi pakai no phone dan name yang berbeza.. kalau nak kacau market, aku xkesah la sangat... tapi ade yang dah kene tipu.. dah bank in duit pastu bile deal nak amik barang, die xmuncul2.. pastu pakai no akaun orang lain plak tu.. kepada yang telah tertipu tu, aku harap ko pegi buat police report.. bukan sikit duit kene tipu tu.. demmit..

aku sendiri pon penah kene tipu gak beli barang kat mudah.my ni.. tapi xkesah la barang RM30.. demmit..

TQ Krul yang mula perasan benda ni..


ni plak gambar rim aku.. masih ade kat umah aku lagi rim ni.. demmit
ori black VR CE28N + RE01R RM2500? aku nak 10 set!




antara penipuan lain..
ori bronze VR CE28 + AD07 RM2300? aku nak 15 set!


menurut sumber dari Krul, ni no. phone yang digunakan beliau untuk bisnes online onhell beliau 0134143608, 0174282757, 0125817686, 0124438983..

SILA SHARE POST NI UNTUK MENYELAMATKAN DIRI SENDIRI DAN KAWAN-KAWAN


source : Krul Cimoon


13 comments:

  1. jahaman punya budak

    ReplyDelete
  2. ce28n 4holes tu aku taw sape pakai.... takkan dah jual lagi?

    ReplyDelete
  3. Kedarah duit haram. Woiii,ingat skit kat akhirat tu nanti. Boleh kenyang sampai mati ke setakat seribu dua??

    ReplyDelete
  4. orang2 macam ni mana pikir akhirat dah..

    ReplyDelete
  5. nazir asmawi.penipu dalam mudah.my..adv kt negeri trngnu..jual iphone murah..ajk cod xnak,biar dekat je..dia ckap dia org trengnu,tpi kerja kelantan.tpi asal kedah.ckap belit gila.kat adv mudah nama azhar,nama akaun lain..aku dh test ckp nk beli,haha semangat dia tnya dh bnk in belum.lucu gila..dia jual iphone 3gs 16gb 650..hrga market pun 1k aku tgk..pemurah betoi ko.no akaun dia 157139734921 mybnk.no phone 0136366020..i trngnu..jual iphone murah..ajk cod xnak,biar dekat je..dia ckap dia org trengnu,tpi kerja kelantan.tpi asal kedah.ckap belit gila.kat adv mudah nama azhar,nama akaun lain..aku dh test ckp nk beli,haha semangat dia tnya dh bnk in belum.lucu gila..dia jual iphone 3gs 16gb 650..hrga market pun 1k aku tgk..pemurah betoi ko.no akaun dia 157139734921 mybnk.no phone 0136366020..

    ReplyDelete
  6. 0179216725 latest scammer.sell iphone and now
    ipad.never wanna cod..suspect stil student..dialect terengganu.sell for very nice price..suspect stil student..dialect terengganu.sell for very nice price

    ReplyDelete
  7. nasir asmawi (no akaun dia 157139734921 mybnk) penipu kt mudah.my,..nasib baik aku xkena,..terima kasih byk2 pd kwn2 yang berkongsi,..dia jual tepon se k770i rm175,..no phone bru dia 0174884805..

    ReplyDelete
  8. KAdang-KAdang kita pun tak paham kenapa nak cari duit dgn cara mudah mcm ni..kan dah pakar guna IT..keluar lah modal sikit,beli barang dari hafkat,pastu masuk lah kat mudah.my...bkn semua org yg rajin nak jalan2 pg hafkat tgk brg..ada jgk yg terlampau sibuk x sempat pg hafkat..jadi klu dah ada kemahiran,ada masa,ada modal..jalan bisnes yg halal..door to door services.....

    ReplyDelete
  9. ni iklan baru nazir asmawi....hati hati

    http://www.mudah.my/Semi+faulty+phone-51323634.htm

    ReplyDelete
  10. Nasib baik check baru nak bank in...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...