Tuesday, June 14, 2011

CUSCO Front Strut Bar

Assalamualaikum sume,

Lama rasanya tak update blog aku ni.. sebab memang xde benda nak diupdate pon.. kali ni je baru ada benda nak share ngan korang semua.. seperti tajuk, aku ada dapat sebijik front strut bar berjenama Cusco untuk Mira L2.. rare ke? entah.. tak tau sangat K-Car punya barang ni.. kalau tanya pasal barang EK ke, tau la jugak aku.. hehe..rare ke tak rare ke, aku tak kisah.. janji jenama terbaek.. sape tak kenal Cusco.. dah memang glamer dalam bidang ikat batang besi kat kete ni.. ok sangatla brand ni kalau nak compare ngan Kedai Abang punya...



Sori la, buat mase ni, ni aje gambar yang aku ada.. gambar yang aku dapat dari seller.. barang pon aku tak ambik lagi.. xde masa pulak nak g ambik.. kalau ambik sekarang pon, xleh pasang lagi.. sebab Little Whitey Moderno ku xde kat aku sekarang ni.. nak tau mane pegi kete aku? orang pinjam kah? masuk bengkel kah? kena sita ngan JPJ kah? hantar cat kah? hehe tungguuuuuuu..........


Cost : RM250, Chip

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...