Saturday, February 12, 2011

Side Skirt

yeah.. side skirt yang aku order dulu dah dapat.. order kat Perodua.. beli baru terus.. x mahal pon.. puas hati dpt barang baru.. side skirt Kancil last model atau lebih mesra dipanggil Kancil Belalang.. ni adalah pilihan terbaek kalau nak buat Moderno.. sebab design dia simple je.. memang masuk dengan Moderno.. ade jugak orang yang pakai skirt L6 kat Moderno.. labuh skit.. tapi bagi aku skirt Kancil ni paling terbaek..

Maka dengan ini aku isytiharkan bahawa projek exterior sudah complete! tadi aku dah pegi survey harga cat kat kedai cat kete area Puchong, tempat aku biase cat time pakai EK.. cat sbijik kete luar sahaje RM1300.. ok ke x ok? kaler solid tapi lacquer import punye.. tahan skit la kot.. kalau lacquer local, RM1000.. pendapat korang?

Cost : RM144.40 sepasang, Perodua

the packaging

sudah dibogelkan dari packaging

product code :
75851-87Z03 - RH
75852-87Z03 - LH


test fit kat kete.. abaikan bangku biru..

6 comments:

  1. baik gak idea nih~
    kalo aku pakai plug n pelirr jeh nih~

    ReplyDelete
  2. peh.... kaler dia memang itam kelat camtu ke bang?

    ReplyDelete
  3. sok lama lama kalu tak cat jadi kelabu macam saya punye tu la. hehe

    ReplyDelete
  4. tula, aku punya nak cat skali nanti

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...