Tuesday, January 18, 2011

Roti John

Harini aku bukan nak cite pasal makanan.. walaupun tajuk posting kali ni Roti John.. hehe.. roti john yang aku maksudkan ialah set speaker ni.. dari brand Pioneer Carrozzeria Triad Bass-Reflex Type 3-Way Speaker System TS-UX55.. fuh panjangnye name.. sebab tu orang panggil roti john je.. sebab bentuk macam roti john kot.. hehe.. nak pakai dugong memang x lah.. harga dah cecah 4 angka.. gile!

Aku minat speaker ni bukan sebab bunyi die, aku bukan gile audio dan bukan juga kaki autoshow.. tapi sebab ade 3rd LED brake light melekat kat badan speaker ni.. cun la plak.. so aku xberape kesah pasal kualiti bunyi die.. datang dengan hafkat Mira, so shape die ngam-ngam masuk kat speaker board tu.. condition body xberape cun, rupe speaker kat dalam tu pon dah macam xelok je aku tangok.. tapi bile aku dah pasang radio, boleh tahan gak bunyi nye.. memang lainla compare dengan speaker 2 bijik kat belakang tu.. patutla roti john ni berat.. 3rd brake light pon berfungsi dengan baik..

Cost : RM380, Oli


TS-UX55
Triad Bass-Reflex Type 3-Way Speaker System
Brilliant LED High-Mounted Stop Lamp

7 comments:

  1. condition xberapa cun.. ada calar2

    ReplyDelete
  2. boleh di oter...takde hal..kan ada black oter tu..

    p.s betol ke eja oter.

    ReplyDelete
  3. Otter.. nnt hilang plak keaslian dia tu hehe

    ReplyDelete
  4. jangan cat keta bai...nnt hilang asli kaler putih dari kilang tu..hihihi

    ReplyDelete
  5. aku jatuh chenta la dgn ini speaker...serius.. masuk dalam shortlist :)

    ReplyDelete
  6. Itu body besi blehla cat..kalo ejos buluh ori,mmg xcat hehe..
    Kena beli kamil...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...