Wednesday, January 19, 2011

Interior hitam lagi


Harini, Rabu, 19/01/2011 lebih kurang pukul 9:45am, sampai lagi satu barang interior.. dihantar dari Kelantan semalam 18/01/2011 lebih kurang pukul 3:21pm.. fuh, sehari je sampai.. pakai Sure-Reach SuperCourier.. kalau pakai poslaju mesti xsampai lagi nih.. hehe

ape barang dalam balutan tu? aku hanya bleh bagitau bahawa itu adalah barang interior yg kalernye hitam.. kenape aku beli dari Kelantan? kat KL xde ke? hehe.. sebabnye aku ni bukannye kaki pegi hafkat.. biase cari barang dari runner je.. dah suruh runner pegi cari area KL tapi xjumpa barang ni.. ade pon xcomplete.. so aku beli la dari sorang runner kat Kelantan ni.. masuk ni dah 2 barang aku beli dari dia.. condition ok, respon penjual tu pon ok.. kalau korang nak cari barang-barang K-Car dan malas pegi run hafkat, bleh tengok barang beliau kat LeeRunner

ok, nantikan post seterusnya untuk sesi pemasangan... chow

4 comments:

  1. AJEN2 SINGGAH SINI KAT BLOG QISYA YE..QISYA DAH FOLLOW KAMOO KAYH.. HTTP://ATMAANAQISYA.BLOGSPOT.COM
    <3 THANKS FOR YOUR SUPPORT DEAR BLOGGER

    ReplyDelete
  2. rul ko ada no contact or FB LeeRunner tu x?

    ReplyDelete
  3. Fb xde..no fon je ade..0169844954

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...