Sunday, January 23, 2011

L2S

Wah akhirnye ade gak barang L2S kat kete aku nanti.. hehe.. maklumlah L2S tengah hot skang ni.. tengah musim.. selain kancil belalang, geng KCar ramai tengah gila L2s.. so barang2 L2S sume naik harga.. tapi aku xnak pakai L2S complete.. nak jadi Moderno.. tupasal bagi nama Little Whitey Moderno.. tapi hood nak pakai L2S sebab ade skup besar.. kalau Moderno, hood die flat, xde skup.. so jalan mudah, aku pakai je hood L2S berskup besar.. baru sejuk skit intercooler...

Fender L2S pon aku dapat.. beza fender L2S ngan Kancil, ialah kedudukan dan bentuk signal.. Mira punye signal dok kat depan fender manakala Kancil punye dok kat tengah.. tu je.. lain same.. beli sekali dengan door visor, so aku dapat dengan harga yang boleh dikatakan murah gak la.. hood + fender L2S + door visor = RM600.. sebenarnye aku bukan ke sana semata-mata nak beli barang ni.. tapi sebab aku balik umah parents aku kat Sepang.. pastu singgah Autozone, kebetulan die ade simpan stok barang yang aku tengah cari.. sekian

Cost : RM550, Autozone Bandar Baru Salak Tinggi


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...