Friday, January 21, 2011

Moderno Ketam

Antara banyak-banyak barang yang aku dah dapat, yang ni yang paling rare skali.. Moderno Limited.. ada foglight kat bumper.. atau lebih mesra dipanggil Moderno Ketam oleh geng K-Car.. sebab bentuk foglight ni macam mata ketam.. memang jadi buruan penggila Moderno.. tapi bukan Moderno je ade ketam ni, semua model ada ketam.. L2 telo, L2S, Parco, J, L5 Moderno, bla.. bla.. bla.. tapi aku tetap dengan Moderno cute ni... hehe..

Dapat kaler putih juara atau Champion White.. terbaek.. memang aku nak tembak kaler ni kat kete aku bile dah siap nanti.. condion bumper, cun.. cuma stokin tu mungkin kene tukar sebab ade retak halus.. lagipon, stokin yang aku dapat ni bukan ori punye, fiber je.. bagus gak tu.. xde la hilang kene curik nanti hehe.. eh lupe plak, stokin tu ialah bende kaler hitam yang melekat kat bumper yang jadi perumah kepada foglight.. condition foglight pon superb.. tapi aku blom test samada menyala atau pon tak.. bracket bumper pon dapat skali.. terbaek.. susah nak dapat bracket ni..

Lega aku dah dapat Moderno Ketam ni.. pencarian bermula sebelum kete aku masuk enjin lagi.. skarang baru jumpe... tupasalla harga market punyala mahal.. maka boleh la aku slow2 cari hood L2S skup besar ngan fender.. surat enjin pon dah dapat.. tunggu masa free je nak g endorse..

Cost : RM700, Hisham a.k.a knuckle

9 comments:

  1. ni kira macam EK4 la ek..generasi foglite petak kuning..

    ReplyDelete
  2. Lebih kurangla kamil,cuma yg ni harga xhingat..dem

    ReplyDelete
  3. klu ada lg nanti or ternampak rojer sy bang..klu wana putih cam nie lg cun :)

    ReplyDelete
  4. tu lah sy pun dah jenuh cari ada dpt dah tapi wana hitam..lampu putih pulak tu..x pa klu terjumpa nanti rojer je lah sy..memang nak sangat nie :)

    ReplyDelete
  5. kat KTN ade RM800 PAKA TURBO Garage :)

    ReplyDelete
  6. 800 complete ngan bumper + stokin ori ke kamil?

    ReplyDelete
  7. idaman kalbu warga moderno ni..hehehe
    aku salah seorang pengidam..hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...