Nut pon dah tukar baru.. sblom ni pakai stock punya nut.. besar dan pendek.. kalau pakai spanar stendet yg tersimpan kat spare tyre tu memang xlepas kat rim Sparco tu.. so aku pakai aftermarket lock nut.. cap ayam sudah.. xperlu bazir pakai Rays ke Buddy Club ke.. hehe.. janji nampak cun skit dan bleh bukak pakai spanar stendet time2 emergency..
time bukak tayar, sempat aku cek brake pad.. mmg dah nak abis.. patut la brek xmakan.. so next projek : brake pad baru, skim disc, dan masuk disc blakang...
brape heng lock nut ni ye kawan
ReplyDeletemahal.. 70 demm... tp aku malas travel nk g bli tmpt lain.. dekat puchong je ni
ReplyDeletecarik lock satu.... kang kerete dok atas batu nanti~
ReplyDeleteaiyak ..rim ni pon orang nak kebas ke....
ReplyDeletetravel tempat lain dengan harga minyak berbagai..dari 60 jadi 80 hengget..cantik gak
ReplyDeletetula.. tu yg aku sebat je walaupon mahal 70
ReplyDeletetry pakai yokohama A drive la bro...
ReplyDeleteaku mula2 cari falken ziex tapi kedai tu xde stok.. malas aku nak survey tmpt lain..yokohama A drive brape sen sbijik?
ReplyDeleteerr... aritu dpt rm170 ke rm160..masa bulan 4 .. skrg x tau la berapa... setakat ni rasanya utk tayar2 standard otr, A drive la elok ... pada pendapat sy la.. lg pon keta k-kcar ni x byk sgt choice utk tayar2 perfomance , semi slick ...huhu
ReplyDeletelupa plak.. tu saiz 14
ReplyDeleteoo mahal gak.. xperlu tyr performance utk otr..
ReplyDelete