Monday, December 13, 2010

Cromax lagi

Haritu aku dapat call dari Champ, tengah jalan2 hafkat, die jumpe pintu L2 cermin Cromax.. complete 4 pintu bersama door trim hitam ade power window.. kaler pulak putih.. terus la aku on.. dapat skali side mirror.. tapi malangnye xde door visor.. mungkin telah dirembat org atau Champ sendiri yang rembat.. haha.. sori Champ..

Cakap pasal side mirror, haritu aku dah bayar side mirror lipat L5 Chrome kat Champ.. dengan harga yang murah (market price dalam RM400+-).. tapi malangye xde stok plak.. kete aku pon dah siap masuk enjin dan dah keluar wokshop pon.. so lain kali la masuk side mirror chrome tu.. buat sementara ni, pakai je side mirror yang dapat skali ngan pintu ni..

Lampu depan dah cromax, cermin pintu pon dah cromax.. tinggal lagi cermin depan atau windscreen cromax.. aku ingat nak beli time tukar roadtax nanti.. senang, xyah cabut2 roadtax tu.. cermin belakang aku xpasti ade x cromax untuk Moderno.. klu utk L2S aku pernah jumpe.. sape tau, sila komen kat post ni.. ape yg best tentang cermin cromax ni? ntah.. hehe.. yg aku tau kaler die coklat.. tu je..

Disebabkan kete aku kotor dan penuh minyak hitam kat body (baru keluar wokshop), aku tunjuk gambar sipi2 je hehe...


6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...