Saturday, December 25, 2010

Floor Mat

Masa aku pegi Banting pagi tadi ambik rim FOCUS S5 tu kat Wak Jali, aku ambik sekali floor mat MIRA ni.. mula-mula plan nak cari yang kaler hitam tapi tak banyak stok Wak Jali simpan.. tapi dia ada offer aku floor mat getah ni.. condition tersangatlah cun.. ok gak pakai getah.. senang cuci, xde la bau kalau air tumpah dalam kete.. aku pon sebat la floor mat getah ni.. ape pun, aku masih lagi mencari floor mat kain kaler full hitam bercop MIRA.. xmau kaler2 punya.. xmau fancy2 punya..




driver side

co-pilot side

back passenger

3 comments:

  1. Rul kalao nak jual nanti helo aku.. mmg dah lama aku cari mat tahan hujan panas ni

    ReplyDelete
  2. yg ni susah skit aku nak jual balik unless dapat yg lain hehe

    ReplyDelete
  3. Kali pertama tengok mat tahan hujan ni. Jika carpet tu banyak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...