Thursday, December 30, 2010

Power Window Problem

Baru bape hari aku pakai power window, dah problem.. gigi gear yg sambung ngan motor power window tu patah.. pelik jugak aku camne bleh patah... nasib la bende alah ni same ngan Kancil stendet punye.. walaupon jenis kayuh.. dan nasib jugak la aku bawak balik pintu lama aku.. hehe.. so aku tukar je.. ambik dari pintu lama, bubuh kat pintu baru ni.. so selesai masalah power window.... 1st time bukak door trim ngan motor pintu Kancil.. nasib senang je.. senang2 pon, luka gak la tangan aku kene besi bahagian dalam pintu tu.. sebab kecik dan sempit.. hehe

Kancil vs Mira
Gigi Mira yang dah patah
Gigi Kancil yg masih elok
Pintu & motor power window Mira

3 comments:

  1. Masalah kita ni sama. Lepas wiring baru tau yg gear dah rosak.nasib baik sama dgn kancil standard

    ReplyDelete
  2. Oo memang commonla problem ni ye..

    ReplyDelete
  3. Yg bagusnya benda tu sama. Maklumlah dah kembar siam. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...