Saturday, December 25, 2010

Rim Baru

Semalam tengah syok buat keje kat ofis, pastu kejap2 bukak facebook, pastu ternampak post Wak Jali nak jual rim.. pastu aku clickla kat gambar tu.. pastu terjatuh hati plak kat rim ni.. rim biase je.. tak rare pon.. tapi made in Japan, design macam bintang.. cun plak rasenye.. harga pon murah.. sebenarnya aku sangat minat kat rim bintang 2-piece ade nut keliling.. tapi aku lupa apa brand dia.. sangat la cun.. kalau ade orang nak jual rim tu lubang Kancil 110, memang aku sebat terus..

Tak tau ape brand tapi ade cop FOCUS S5.. Kaler British Green.. cun gak.. tapi aku plan nak cat kaler merah macam rim Sparco Crimson yang aku tengah pakai tu.. so kalau aku nak pakai rim depan lain belakang lain pon xde hal.. Sparco belakang, Focus S5 depan.. hehe


FOCUS S5
VIA, JWL
JAPAN..13"..offset +47..PCD 110/114.3...manufactured '94?? lebar xtau..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...