Wednesday, June 15, 2011

Cat #1

Assalamualaikum,

Seperti yang dijanjikan, kemanakah Little Whitey Moderno ku menghilang? ya betullllll.... kete aku sekarang sebenarnya tengah masuk kedai cat.. tengah dalam proses tukar kaler.. dah lama sangat aku pakai kete belang-belang tu.. akhirnya masuk jugak kedai cat... kaler apa? dah tentu putih.. nama pon Little Whitey.. hehe.. putih ape? ape kod kaler? tu tunggu siap la.. aku pon lupa apa kod kaler dia..

Aku hantar kete masuk kedai pada Sabtu lepas, 11/06/2011.. hari Isnin dah start cabut barang.. hari Selasa dah start kerja-kerja simen body.. bila nak masuk oven xtau la.. sebab banyak pulak kete tengah beratur tu.. xpe lah, buat slow2.. janji puas hati.. tokei tu janji Isnin depan siap la...

Semalam, Selasa, aku pegi singgah kedai tu.. dalam pukul 8 malam.. sempat la aku snap gambar-gambar ni.. sori ye gambar hampeh sikit.. pasal pakai camera phone je.. kalau sempat aku singgah lagi kedai tu dan update kat sini.. chow.. layannnnnn...




4 comments:

  1. costing?
    jenis cat?
    nama bengkel?
    cat luar je atau total?

    ReplyDelete
  2. hoff dah mula mengecat~

    -bongek96-

    ReplyDelete
  3. Bong, dah lame sgt tangguh..aku takut tersadai belang2 je..

    ReplyDelete
  4. Mohazam, cat luar ngan dlm pintu..1.6k...cat jenis ape nnt aku tanya blik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...