Thursday, June 16, 2011

Cat #3

sambungan cat #1, cat #2, update harini, Khamis, 16/6/2011.. kete aku dah siap cat!! pehhh... rasa macam xpercaya pulak.. hari Sabtu aku hantar, harini Khamis, kete dah boleh keluar.. kualiti cat terbaek, hasil keje pon terbaek.. rupa-rupanya kedai cat tu ade 17 orang buat keje... dem ramai.. patutla cepat je boleh siap.. cuma...... ada gak cumanya... ade beberapa kesilapan dah berlaku... skup bonet depan sepatutnya aku nak kaler putih tapi dia cat hitam.. macam orang lain biasa buat.. tapi aku xnak sama macam orang lain.. nak lain sikit.. nak low profile sikit.. tapak side mirror pulak dia cat putih.. patutnya aku nak hitam.. tapi xpela.. kecik punya hal.. nanti aku hantar balik kete suruh dia cat balik seperti yang aku nak..


DuPont paint

HONDA NH578 - TAFFETA WHITE
kaler standard Honda Accord, Civic, City




Secara keseluruhan aku sangat puas hati dengan hasil kerja diorang.. walaupon mahal.. aku kena RM1600 untuk cat luar, dalam bahagian pintu, dalam hood depan, dalam bonet belakang.. pakai cat brand DuPont, lacquer pon DuPont.. ambil masa lebih kurang 5 hari je.. 

Ni je gambar yang aku sempat snap buat masa ni.. sori ye, pakai camera phone lagi.. weekend ni aku ambik gambar cun dan clear sket.. weekend ni jugak aku nak pasang balik barang-barang yang aku cabut dan barang-barang yang aku dah beli tapi belum pasang.. macam biasa, tungggguuuuuu....

2 comments:

  1. cun rul..x apa kesilapan kecil je tu..aku menanti pic yg lg cun + snap enjin bay sama ya :)

    ReplyDelete
  2. esok nak g touchup balik..pastu baru bleh amik gambo cun2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...