Sunday, November 28, 2010

RSR Exhaust

Semalam aku teruskan pencarian untuk melengkapkan barang-barang utk Projek Little Whitey Moderno.. halfcut dah dapat, rim dah dapat, bodypart belakang dah dapat.. tinggal bodpart depan ngan exhaust sistem..

Ke Banting berjumpa Wak Jali Ceria bersama isteri tercinta dan anak aku yg nyenyak tido di sepanjang perjalanan, akhirnya aku bawa balik bersama RS*R Exhaust Magic original untuk model Mira L2/L5.. piping berdiameter 1.8", didatangkan dengan dua piping bersama muffler dan silencer.. condition masih lagi cun.. dan yg penting boleh pnp kat Kancil aku nanti..

Rata-rata aku tanya budak-budak Kancil, exhaust ni xbising.. sedap-sedap je bunyinye.. memang itulah yg aku cari.. xmau bising-bising sgt... layan pic dulu...


mase kat kedai, Wak Jali telah meracun aku rim Enkei J-Speed 14x6 PCD100 bersama center cap kaler merah dan SSR SP1R 15x6 PCD100 chrome... hmmm buat masa ni blom lagi nak pakai rim rare dan mahal.. kene buat lubang lain plak tu.. menten PCD110 je la dulu..


7 comments:

  1. berapa Rm dpt Exhaust RSR tu?

    ReplyDelete
  2. haritu ade nampak iklan nak jual kat forum kcarlife

    ReplyDelete
  3. owh ye ke..x pa nanti sy masuk forum tu..

    ReplyDelete
  4. bro nak tnya exhaust ni bunyi mcmne kuat x.ko psng exhaust ni ada perubahan x performance keta n mcmne ngan fuel comsumption..

    ReplyDelete
  5. Xkuat..biase je sesedap telinga..
    Xtau beza sbb xpenah pakai ekzos stendet..beli kete terus tukar enjin terus masuk ekzos ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...