Sunday, November 28, 2010

Moderno Tenggiling

Ni aku nak perkenalkan sorang member aku.. namanya Bongek (bukan nama sebenar).. dia ada Kancil.. dah disolek dan menyamar jadi Moderno.. kalernye putih.. sama macam aku nak buat kat Projek Little Whitey Moderno aku nanti.. Luar dah siap moderno.. dalam masih stendet.. dan aku rasa dia belum berhasrat utk mengonvert interior dan enjin kepada mira dalam masa terdekat ni.. sebabnya, dia tgh fokus memonsterkan EK 4-door B18CR beliau..
oh ya, dia ni geng aku kat Haluan Kiri.. untuk pengetahuan semua reader dan follower blog (ceh, mane ade follower lagi!), sebelum ni aku pakai EK 2-door diberi nama All Blacks.. kisah All Blacks aku boleh korang baca kat blog aku yg lagi satu NIKON VTEC..
ok berbalik pada Moderno Tenggiling ni.. korang jgn tanye aku, aku pon sampai skarang xtau nape Bongek bagi nama Tenggiling kat Moderno beliau... berasal dari Kancil 660 4-speed (sama macam kete aku), bahagian depan complete masuk Moderno.. begitu juga bahagian belakang.. cume ditambah spoiler dari model L512 (ori ni, bukan cap ayam!)..
rim L2S menjadi kaki utama Tenggiling ni untuk merayap atas jalan raya.. cuma aku nak pesan kat Bongek.. Bong, tukar la side mirror lipat...... tu je.. dah cun dah..
Bong, nantikan kemunculan Little Whitey Moderno....

5 comments:

  1. fender dpn tukar la bro..
    nmpk standard kancil

    ReplyDelete
  2. Owner tak sempat cekau fulus. Yg penting susu dan lampin anak lepas, sekali sekala nak gak melahap pizza. Dok gitu?

    ReplyDelete
  3. mimie...ya btolll..tapi owner kete ni bujang lagi..student lagi hehe

    ReplyDelete
  4. Tenggiling otw to rebuilt kembali... setelah telibat dlm kemalangan pada 2011... skang nih kene buat semula A-Z balik...

    nanti bleh la update balik yek arul~ ehehe...

    Bongek_96

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...