Thursday, November 25, 2010

Perodua Kancil 660

Ni aku baru dapat Kancil pekak minggu lepas..kete tahun 1999, 660cc, 4 speed..
dapat dengan harga yang bleh dikatakan murahla.. aku 3rd owner..
kete ni aku xbawak jalan lagi.. tggu dah convert baru berani nak jalan.. hehe
almaklumlah enjin dah tua, karang kong tengah jalan, masalah plak..
tapi condition kete ni boleh dikatakan masih ok la..dalam bersih, body ade eksiden kecil-kecilan je..

Sementara tu, aku masih lagi mencari part2 utk aku convert ke Kancil ni.. ade yg dah dapat, ade jugak yg masih dalam pencarian.. kat bawah ni aku nak bagi spec yg aku nak buat..

Enjin L5 Manual Turbo 4 Silinder 16 Valve
Interior L5
Exterior Moderno L2
Rim xkesah janji made in Japan dan ringan
Kaler semestinya Champion White Type R hahaha

Xde niat nak makeup Kancil ni ngan barang2 rare sgt..nnt jadi kete panas plak hehe
cukup sekadar selesa buat pegi dan balik keje, dan jugak comfort utk aku bawak wife n anak aku sekali sekala g jalan-jalan..

nantikan post seterusnya, aku akan tunjukkan barang2 yang aku dapat utk projek Little Whitey Moderno ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...