Friday, November 26, 2010

L5 halfcut

Lepas dah dapat spoiler moderno limited, pencarian halfcut diteruskan.. beberapa halfcut dah pegi.. Jalan Kapar, ARC Parts, JC, JDM Carshop Glenmarie..

Setelah beberapa survey dibuat, akhirnya aku amik halfcut L5 kat JDM Carshop Glenmarie yg diterajui otai K-Car satu masa dahulu Zul @ Champ.. harga yg ditawarkan boleh dikatakan berbaloi jugak la...

aku dapat halfcut L5 Manual Turbo 16Valve 4WD.. kate Champ, gearbox 4WD ni sedap.. xtau plak aku.. xkesah janji ade hehe.. actually aku bukan je amik halfcut kat Champ ni, one car terus.. tapi bile barang sampai, bonet belakang xde, pintu pon xde.. bodypart lain sume ade..kira ok la tu.. bleh aku jual bodypart L5 tu nanti...

cuma masalah skarang ni, L5 4WD ni didatangkan dengan brek belakang jenis drum.. WTF... baru aku tau mmg model 4WD ni xde disc blakang.. rugi....rugi... kene cari disc belakang plak..
survey punya survey, korang tau x disc belakang L5 ni lebih mahal dari disc EK4!! WTF....

nantikan post seterusnya... ade barang baek lain lagi nak sampai... sambil2 tu, korang layan pic ni dulu...

enjin masih cun-cun

interior hitam

low mileage

seat biawak
sape nak seat ni bgtau aku..nak cari seat L512 tag merah


7 comments:

  1. Kcar mmg harga dia biadap...tu belum barang Dsport

    ReplyDelete
  2. xnak aku rapat DSport.. brg L5 ade ke DSport?

    ReplyDelete
  3. sticker...hehehe..barang Dsport tak banyak sangat..kedai nye di Jalan Ipoh...

    ReplyDelete
  4. Pomen saya kacuk. Injin lantai,wiring dari halfcut yg dah bocor. Tapi L5 ni senyap.Tu yg best.

    ReplyDelete
  5. senyap dan lembut compare to L2S

    ReplyDelete
  6. Ramai yg takut dgn L5 ni. Yg bestnya enjin tak gegar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...