Saturday, July 9, 2011

Windscreen Cromax 2-Tone #2

Sambungan post windscreen cromax 2-tone yang lepas, harini baru aku sempat pegi pasang.. pegi Dr. Cermin Puchong.. Upah pasang RM70.. mahalnye... tapi ape nak buat, dah xleh pasang sendiri.. 


cermin asal kancil

kasi bersih...


Masa diorang bukak cermin lama tu, aku perasan ada karat kat tiang belah kanan.. kesan masuk air.. nanti aku kene pegi bubuh silicon untuk tutup crack kecik kat alur air bumbung.. patutla time hujan lebat, masuk air... sekarang baru tau punca..


karat kat tiang belah kanan



Pasang cermin ni xlame.. cume perlukan kepakaran masukkan getah supaya lekat kat body.. bila dah siap pasang, nampak gelap sikit kete aku disebabkan kaler cermin cromax ni.. layan gambar...


Hasilnya...




Dengan ini, maka tinggal body je yang masih Kancil, yang lain telah habis aku convert jadi Mira... hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...