Wednesday, March 23, 2011

Projek Tertangguh

Assalamualaikum semua,

aku ade dapat beberapa pertanyaan dari member2..bile kete nak cat..bile kete nak siap..bile nak update blog...hehe 

buat masa ni projek Little Whitey Moderno kene rehat jap.. busy keje la.. nak pakai kete.. so xleh hantar cat lagi.. nnt dah kurang busy, baru bleh hantar cat.. aku target dalam bulan 4 ni siap la kot.. tu pon kalau sempat.. tapi kalau ade sape2 bleh bagi kete spare kat aku, aku terime dengan hati terbuka.. hehe

sementara projek aku dalam sleep mode, aku alu-alukan sape2 nak feat kete dalam blog aku ni.. korang bleh email pic kete korang kat aku noname_yma@yahoo.com .. bukan ape, sharing is caring.. untuk tatapan seluruh warga K-Car jugak..

kalo korang follow blog aku dari awal, mesti korang dah tau.. interior complete, exterior pon complete.. tinggal nak cat je.. lepas cat nanti, akan ade projek lain plak.. tungggguuuuuuu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...